Átfogó és hatékony jelenlét az Interneten
1. arculat, design - 2. szabványos, ergonómikus, keresőoptimalizált
weboldal vagy webportál - 3. keresőmarketing, közösségi média marketing

Üzenet, visszajelzés
* kérem, ezt a mezőt is töltse ki
 
az Ön neve: *

az Ön e-mail címe: *

telefonszáma /ha megtisztel vele:

az Ön weboldal címe /ha van:

visszajelzés / üzenet tárgya: *
  • negatív vélemény
  • pozitív vélemény
  • javaslat
  • Google-AdWords
  • webergonómia
  • közösségi média marketing
  • SEO/SEM
  • reszponzív web
  • tanácsadás
  • konkrét weboldal vizsgálata
  • weboldal, portál építés
  • CMS rendszerek
  • egyedi CMS template
  • ajánlatkérés
  • egyéb
Üzenet: *

hogy válaszoljunk? *
E-mail-ben   telefon-visszahívás
 
Adja meg nevét, valamely elérhetőségét, a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Legyen Facebook rajongónk:
  • ha tetszik Önnek weboldalunk
  • ha Ön már elégedett ügyfelünk
Webforte a Facebook-on: itt

Bővített SEO és keresőmarketing (SEM), Közösségi Média Marketing (SMM) (Social Media Marketing)

Bővített SEO, Keresőmarketing (SEM), megfelelő kulcsszavak, ranking (rangsor), Google eszközrendszer

Ezt a szolgáltatást csak saját ügyfeleknek (általunk elkészített webhelyre) nyújtjuk, mivel feltétele a fentebb ismertetett SEO alapok teljesülése. Az első és legfontosabb lépés a keresőmarketingben, hogy a célokat meghatározzuk. A keresőmotorok általi rangsorolás fontos tényező, de ennél már egyre nagyobb szerepet kap a közösségi marketingben való sikeres részvétel. A legtöbb cégnek, nem feltétlen az hoz nagyobb sikert és bevételt, ha az első, vagy az első 10-20-adik helyen szerepel bizonyos (esetleg túl általános) kulcsszavak keresésekor (ráadásul ezt a pozíciót huzamosabb ideig megtartani rendkívül nehéz és nagy erőforrást igénylő feladat). Ennél nagyobb eredménnyel járhat általában egy átlagosnál kicsit jobb prioritás elérése a keresőknél (a megfelelő kulcsszavakra) az adott szakterületen, esetleg bizonyos egyedi kulcsszavakra nagyon jó ranking, és mindez elegyítve megfelelő szerepléssel a közösségi marketing területén. A megfelelő kereső-kulcsszavak megtalálása is nagyon fontos és bonyolult szakmai feladat.
Bővített SEO: az első legfontosabb cél, amit el kell érni, az Ön weboldalára vezető külső linkek minél nagyobb száma (backlinks). E cél elérése többféle módon lehetséges. Klasszikus módja persze az, ha folyamatosan olyan releváns és egyre bővülő, frissülő tartalmat közöl az Ön webhelye, amelyre sokan kíváncsiak. Ezért értelemszerűen kívülről sokan is hivatkoznak majd rá. Ezt a tevékenységet mindenképpen ajánlatos minél hatékonyabban végeznie. Azonban akadnak versenytársai is ebben a folyamatos online publikációs munkában (nem mindenki Önt fogja olvasni, vagy preferálni), így nem minden esetben Önre fognak hivatkozni a linkek az adott tématerületen. Ezért a keresőmarketing egyéb módszereket is kínál a backlink-ek számának gyarapítására.
A végső cél tehát, ha az alapokban leírtak által elérhető keresőmotor-rangsorolás nem elegendően kedvező, akkor azt további módszerekkel még kedvezőbbé tegyük. Több eszköz és elemző módszer létezik e cél elérése érdekében: kulcsszavak számának és a kulcsszavaknak minél hatékonyabb meghatározása, Google Analitics (speciális, Google által fejlesztett elemző eszközrendszer), Google AdWords (célzott, költséghatékony, igényre és egyénre szabott keresőmarketing-kampány lebonyolítására), egyéb, általunk ajánlott eseti módszerek. Ezek az eszközök és módszerek kombinálva használhatóak. Az első elemzéseket elvégezzük, az első kampányt megszervezzük és segítünk a lebonyolításában. A további sikeres keresőmarketing tevékenységet ügyfeleink (részben) akár maguk is végezhetik, kérésre kezükbe adjuk az ehhez szükséges alaptudást.

Közösségi Média Marketing (SMM) (Social Media Marketing)

A legújabb és napjainkban a legfontosabb marketing terület, amire ma már a mikro cégektől kezdve, intézményeken és magánszemélyeken, közszereplőkön át, egészen a multinacionális cégekig, mindenkinek nagy hangsúlyt kell fektetni. Egyre jobban igazzá válik, hogy aki kimarad a közösségi médiából, vagy ugyan létezik benne, de nem megfelelő módon és elég intenzíven szerepel, nem jól pozicionálja magát, az lemarad. Napjainkban egy jó weboldal sokszor SEO +SEM -el kombinálva sem elegendő, közösségi média marketing nélkül. A SMM-nek rengetegféle fóruma létezik (képmegosztók, videómegosztók, vásárlói közösségek, áruértékelő portálok, közösségi könyvjelzőkezelő, üzleti és munkamenet-megosztó közösségek, dokumentum megosztók, társkereső portálok, általános helyi és nemzetközi közösségportálok, stb.), utóbbira a legjobb példa a legnagyobb közösségi portál, a Facebook. Egy közösségből pedig akár végtelen sok is létezik. Kisebb-nagyobb közösségeket egy jó stratégia során mi magunk teremtünk meg, a nagyobb közösségen belül. A közösségek fórumai tehát az erre a célra létrehozott közösségi portálok, melyek között a legtöbb esetben interaktív kapcsolat van, illetve létesíthető (pl. Facebook API-n keresztül). A Közösségi Média Marketing ezeken a fórumokon dolgozik.

Aknázza ki Ön is a Közösségi Média Marketingben rejlő üzleti lehetőségeket

Első lépésként rendelkeznie kell egy megfelelő weboldallal. A weboldalán a maximális ergonómiára kell törekedni (web usability), mely azt jelenti, hogy a felhasználó oda látogatva könnyen és komfortosan el tudja érni a célját (információ megszerzése, keresés, vásárlás, kommunikáció, stb.) az oldal tetszetős és áttekinthető, könnyen olvasható és böngészhető legyen, a látogató szeressen az oldalra látogatni, illetve onnan minden tekintetben és mindig elégedetten távozzon. Természetesen az Ön weboldalát be kell csatlakoztatni a megfelelő módon a közösségi fórumokhoz (Facebook, Twitter, stb.). Ha mindez rendben van, akkor tovább léphet.
A megfelelően célzott reklám mellett (pl. SEM) Önnek, vagy Ön által megbízott alkalmazottaknak a közösségi fórumokon aktívan kommunikálnia kell és képviselnie a céljait, cégét, vállalkozását vagy intézményét. Folyamatosan, nagy érdeklődést kiváltó, megfelelő, releváns, szakmai, vagy üzleti (marketing) tartalmat kell publikálnia a közösségi marketing fórumában (pl. Facebook üzenőfal). A kommunikációs témák bővítése érdekében indíthat blogot egy jól elérhető fórumon. Ha saját domén alatt és nálunk bérelt host-on üzemelteti privát blogját (pl. Wordpress), akkor gondoskodni kell a blog-oldal megfelelő becsatlakoztatásáról is (külső és saját backlink-ek). Az Ön friss publikációit a témában érdekeltek (üzletfelei, ügyfélköre, vagy potenciális leendő ügyfélköre) kommentekkel látják el, mind a blog-oldalán, mind pedig a közösségi portálokon (pl. Facebook). Az ily módon előálló interakció erősíti az ügyfelei kötődését Önhöz, vagy brand-jéhez. Fel kell építenie e módszerrel a saját kapcsolatait és közösségét. Figyelni és elemeznie kell az Önnek releváns információcserét, mely Ön és a közössége között, illetve a közösségében zajlik. Az így kapott statisztikák és megszerzett tapasztalat, tudás birtokában, ennek megfelelően kell a weboldalán (és blogján) a tartalmat fejlesztenie, illetve optimalizálnia. Ezt a folyamatot ismétlődően kell végeznie a fenntartható siker érdekében.

Mit nyújtunk mi Önnek közösségi média marketing területén?

  • tanítás: közösségi platformok és fórumok felhasználói felülete
  • tanácsadás, tanítás: közösségépítés, kommunikáció elemzés
  • SEM & SMM marketing és kommunikációs projekt tervezése, követése, elemzése
  • általunk fejlesztett, készített weboldalakba közösségi platformok bekapcsolása, általunk ajánlott megoldások, illetve az Ön kívánsága szerint

Mi az, amit mindezek segítségével elérhet?

  • a vevő/ügyfélkör kötődésének erősödése, több új ügyfél elérése