Átfogó és hatékony jelenlét az Interneten
1. arculat, design - 2. szabványos, ergonomikus, keresőoptimalizált
weboldal vagy webportál - 3. keresőmarketing, közösségi média marketing

Üzenet, visszajelzés
* kérem, ezt a mezőt is töltse ki
 
az Ön neve: *

az Ön e-mail címe: *

telefonszáma /ha megtisztel vele:

az Ön weboldal címe /ha van:

visszajelzés / üzenet tárgya: *
  • negatív vélemény
  • pozitív vélemény
  • javaslat
  • Google-AdWords
  • webergonómia
  • közösségi média marketing
  • SEO/SEM
  • reszponzív web
  • tanácsadás
  • konkrét weboldal vizsgálata
  • weboldal, portál építés
  • CMS rendszerek
  • egyedi CMS template
  • ajánlatkérés
  • egyéb
Üzenet: *

hogy válaszoljunk? *
E-mail-ben   telefon-visszahívás
 
Adja meg nevét, valamely elérhetőségét, a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Legyen Facebook rajongónk:
  • ha tetszik Önnek weboldalunk
  • ha Ön már elégedett ügyfelünk
Webforte a Facebook-on: itt

Szabványos, szemantikus és ergonomikus web, reszponzív web, keresőoptimalizálás (SEO)

Szabványos és szemantikus web - Miért fontos a szabványosság?

A webes technológia fejlődik, így más szabványok az elvártak napjainkban, mint 5, vagy 10 évvel ezelőtt és magasabb használhatósági követelményt támasztanak a felhasználók egy webhellyel szemben, mint évekkel ezelőtt. Ha nem felelünk meg ezen követelményeknek, akkor elsősorban a keresőmotorok fognak büntetni bennünket, másrészt a látogatók is elpártolnak. További hátrány lehet, hogy bizonyos böngészőkön, mobil vagy egyéb újkori megjelenítőkön nem egységesen fog megjelenni weboldalunk. Továbbá ha kívülről, más portálokról hivatkozni szeretnénk webtartalmunkra, vagy azt bármilyen platformra exportálni szeretnénk, vagy később továbbfejleszteni, komoly akadályokba ütközhetünk.
Egy statikus tartalommal bíró, pár oldalból felépülő weboldalnak minden tekintetben szabványosnak kell lennie. A W3C szervezet minősítéseinek az általunk készített, ilyen egyszerű oldalak maradéktalanul megfelelnek. CMS -ek és dinamikusan előálló tartalmak esetében a rendszer komplexitása miatt 100%-os szabványosság nem biztosítható, de erre törekszünk fejlesztéseink során, illetve a felhasználók,- és keresőmotorok szempontjából minden esetben akadálymentességet biztosítunk.
A szemantika betartása ma már alapkövetelmény: a HTML fájlban, kizárólag az oldal által hordozott valós információt (magát a közölni kívánt tartalmat), vagy közölni kívánt médiaelemeket (kép, hang, videó) helyezzük el, úgy, hogy ez a tartalom hierarchikusan strukturált (header-ek, kifejtő szakaszok, listák, stb.). Az oldal stílusát viszont kizárólag külső CSS fájlban definiáljuk és a stílust támogató képelemekre kizárólag ebben a külső fájlban hivatkozunk. Magyarul: a weboldal valós tartalmát teljesen különválasztjuk a működést és stílust leíró adatoktól.
Széleskörű szolgáltatásokat nyújtó, tartalmakat dinamikusan (lekéréskor) előállító webportálok (pl. CMS-ek) ritkán tudnak maradéktalan (100%) szemantikát biztosítani. Ennek technikai okai vannak.
Azonban az általunk telepített és konfigurált rendszerek minden esetben keresőbarát tartalmi szerkezetben működnek és multiplatform kompatibilisek (továbbfejlesztés során a tartalmat képesek bármilyen digitális platformon megjeleníteni). A weboldalak leendő szerkesztőit szükség esetén megtanítjuk arra, hogy a tartalmat csak úgy módosítsák, hogy a későbbiekben is meg tudjon felelni a weboldal a szemantika követelményeinek.

Webergonómia (web usability)

Egy jó webhelyen a maximális ergonómiára kell törekedni (web usability), mely azt jelenti, hogy a felhasználó oda látogatva könnyen és komfortosan el tudja érni a célját (információ megszerzése, keresés, vásárlás, kommunikáció, stb.), az oldal tetszetős és áttekinthető, könnyen olvasható és böngészhető, gyorsan töltődnek be az információk, képek, videók, logikus a rendszer felépítése, tehát a látogató mindent ott talál meg és olyan formában ahogy ő azt elvárja, vagy akár pozitívan felül is múlhatjuk a látogató elképzeléseit. Fontos, hogy a látogató szeressen az oldalra visszatérni, illetve onnan minden tekintetben és mindig elégedetten távozzon. Ha mindezen követelményeknek megfelel honlapja, akkor máris növekszik azon látogatók száma, akik többször is visszatérnek weblapjára, előnyben részesítve Önt a konkurenseivel szemben és nagyobb eséllyel válik egy látogató valódi ügyféllé. A megfelelően jó webergonómia mindenfajta további Interent marketing tevékenység alapfeltétele.

Reszponzív web

Különböző médiamegjelenítő eszközökhöz, pl.mobileszközökhöz (mobiltelefonok, okostelefon, tab-ok, pad-ek, touchpad-ek, palm-ok) alkalmazkodó weboldal. Az ilyen webhely intelligensen felismeri, hogy az az eszköz, amely meghívta, milyen tulajdonságú megjelenítővel rendelkezik és annak megfelelő szélességben és felbontásban töltődik be, illetve akár ennek megfelelően más-más tartalmat jelenít meg (pl. csökkentett szolgáltatásprofil, egy oldalra jutó kevesebb szöveg, nagyobb betűméret, vagy nagyobb gombok az érintőképernyő használatakor). Ezt a szolgáltatást biztosíthatja egy webhely akár csak az új HTML5 és CSS3 szabványok kínálta lehetőségek kihasználásával, vagy akár JavaScript segítségével is. Másik lehetőség, hogy dinamikus weboldalak esetén szerveroldalról, PHP program oldja meg ezt a feladatot. Ilyen reszponzív tulajdonságra egyre nagyobb igény mutatkozik a mobileszközök elterjedésével. Mi is kínálunk ilyen megoldásokat, igény szerint.

Keresőoptimalizálás (SEO) - az alapokat minden általunk készített webhely esetén biztosítjuk

Ha egy weboldalt szakszerűen, szabványosan, ergonomikusan (felhasználóbarát módon) készítünk el, akkor máris rengeteget tettünk SEO szempontból. Tehát, ha a fentebbi három pontban leírtaknak megfelelő az oldal, akkor a legfontosabbat meg is tettük a siker érdekében. Sajnos (vagy az Ön szerencséjére?) az Interneten fellelhető weboldalak 70-80% -a nem felel meg maradéktalanul ezen kritériumnak. A Webforte garanciát vállal arra, hogy az összes elkészült weboldal a legújabb elvárásoknak és szabványoknak megfeleljen (ergonómia, szemantikus felépítés, kornak megfelelő, szabványos html, css és design). A következő legfontosabb dolog, amire figyelni kell, az a webhely tartalma. Nem mindegy, a weboldal céljától függően milyen és mennyi tartalmat közlünk, nem mindegy hogyan fogalmazunk, és fontos, hogy sűrűn, lehetőleg 1-3 naponta frissülő, vagy bővülő tartalmat biztosítsunk az oldalon. A témával kapcsolatban a legfontosabb tanácsokkal ellátjuk megrendelőinket. Amennyiben részletesebb, elmélyültebb tudásra vágyik, vegyen részt oktatásunkon. Egyéb formai és tartalmi sajátosságok alakításával tovább lehet fokozni egy weboldal kedvező helyezését (ranking). Ennek a tevékenységnek van viszont egy határa, ahol már nem éri meg a befektetett idő és anyagi ráfordítás, hanem célszerűbb keresőmarketing és egyéb internetes marketing eszközök bevetése.